Ισχυρές είναι οι πιέσεις στην τηλεοπτική αγορά και παρά τις κάθε είδους περικοπές, αλλά και την έξοδο του Alter από την αγορά, η διαφημιστική δαπάνη παραμένει στα χαμηλά.Η συνολική τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2012 μειώθηκε κατά 17,5% και από 290,8 εκατ. ευρώ πέρυσι, έπεσε στα 239,8 εκατ. ευρώ.
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
2 ώρες πριν
«Εμείς δεν είμαστε ρεμπεσκέδες» – Άγρια κόντρα Ντόρας Μπακογιάννη – ΣΥΡΙΖΑ για την Βόρεια Μακεδονία
24 λεπτά πριν
Ανδρουλάκης στον Realfm 97,8: Ζήτησε ντιμπέιτ για τις ευρωεκλογές – Τι είπε για την συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογάν
4 ώρες πριν
Καιρός: Υποτροπικός αεροχείμαρρος φέρνει ζέστη… διαρκείας – Σε ποιες περιοχές και πότε έρχονται 35άρια
4 ώρες πριν