Οι εκλογές βάζουν…”φρένο”

Καμία απόφαση για έγκριση τηλεοπτικών προγραμμάτων δεν μπορεί να παρθεί από ιδιωτικά κανάλια. Όλοι περιμένουν τις εκλογές και το πως θα διαμορφωθεί το πολιτικό σκηνικό. Η αναβλητικότητα αυτή είναι φανερό πως συνδέεται με τις κλειστές στρόφιγγες της διαφημιστικής αγοράς. Τα τμήματα μάρκετινγκ αδυνατούν να δώσουν στους επικεφαλής των προγραμμάτων προβλέψεις διαφημιστικής ροής για τους επόμενους μήνες. Οι διαφημιστικές εταιρείες επίσης περιμένουν τις εκλογές και έτσι η τηλεόραση μένει ξεκρέμαστη και εξαρτάται από τις πολιτικές εξελίξεις. Όπως το μεταφέρουν με σαφήνεια τα στελέχη, όλα είνα ανοικτά. Πηγή: ΠΑΡΟΝ

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ