Ο Παπαδάκης παίζει στο χιόνι μαζί με τους συνεργάτες του – ΦΩΤΟ

Στο πνεύμα της ημέρας κινήθηκαν από τις 4.30 τα ξημερώματα οι... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο πνεύμα της ημέρας κινήθηκαν από τις 4.30 τα ξημερώματα οι παρουσιαστές του «Καλημέρα Ελλάδα».

Ο Γιώργος Παπαδάκης με την Μπάγια Αντωνοπούλου και τον Ντίνο Σιωμόπουλο απόλαυσαν το χιόνι και έβγαλαν φωτογραφίες.

Η παρουσιάστρια συνόδεψε τις φωτογραφίες που ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο twitter, με τους τίτλους: «Το #kalimeraellada δεν το σκιάζει ο χιονιάς!Σε λίγο μαζί.Εμείς ξεκινήσαμε από τις 4:30πμ, με χιόνια στα Βόρεια Προάστια».

 Διαβάστε επίσης:

Επέλαση του χιονιά – Έξαρση των φαινομένων από το μεσημέρι – Η πρόβλεψη του Θοδωρή Κολυδά

Σφοδρή χιονόπτωση στον περιφερειακό Γαλατσίου – ΒΙΝΤΕΟ

Το φιλί της Μπάγιας στον Παπαδάκη – ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.