Ο Νίκος Χατζηνικολάου για την υπόθεση της ΕΛΣΤΑΤ – ΒΙΝΤΕΟ

«Πάρα πολύ άσχημο το timing, γιατί ξεκινά η Εξεταστική Επιτροπή για το πώς φτάσαμε στο Μνημόνιο και θα ανέμενε κανείς η Εισαγγελία να σεβαστεί αυτή τη διαδικασία και να περιμένει τα πορίσματα της Εξεταστικής Επιτροπής πριν η ίδια αποφασίσει το πώς θα προχωρήσει», σχολίασε ο Νίκος Χατζηνικολάου... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Πάρα πολύ άσχημο το timing, γιατί ξεκινά η Εξεταστική Επιτροπή για το πώς φτάσαμε στο Μνημόνιο και θα ανέμενε κανείς η Εισαγγελία να σεβαστεί αυτή τη διαδικασία και να περιμένει τα πορίσματα της Εξεταστικής Επιτροπής πριν η ίδια αποφασίσει το πώς θα προχωρήσει», σχολίασε ο Νίκος Χατζηνικολάου στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR. 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.