Νίκος Χατζηνικολάου:Λάθος ο χειρισμός της ΕΡΤ

«Η υπόθεση της ΕΡΤ ήταν "πάσα" της κυβέρνησης προς την αξιωματική αντιπολίτευση, με την έννοια ότι ήταν λάθος ο χειρισμός του όλου θέματος» είπε για το θέμα της ΕΡΤ ο Νίκος Χατζηνικολάου στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Νίκος Χατζηνικολάου:Λάθος ο χειρισμός της ΕΡΤ

«Η υπόθεση της ΕΡΤ ήταν “πάσα” της κυβέρνησης  προς την αξιωματική αντιπολίτευση, με την έννοια ότι ήταν λάθος ο χειρισμός του όλου θέματος» είπε για το θέμα της ΕΡΤ ο Νίκος Χατζηνικολάου στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.