Στην κρατική τηλεόραση “παίζει” πολύ η επανάληψη αλλά γιαυτό που προβλήθηκε σήμερα (Παρασκευή) βράδυ δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Ανοίγοντας τη σημερινή εκπομπή “ΣΤΑ ΑΚΡΑ” η Βίκυ Φλέσσα μας ευχήθηκε :”Χριστός Ανέστη”!!! Καλά δεν υπάρχει κανείς από το πρόγραμμα να παρακολουθεί τον “αέρα” του καναλιού;
ΝΕΤ:”Άντε και Καλό Πάσχα”!!!
Στην κρατική τηλεόραση "παίζει" πολύ η επανάληψη αλλά γιαυτό που προβλήθηκε σήμερα (Παρασκευή) βράδυ δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Ανοίγοντας τη σημερινή εκπομπή "ΣΤΑ ΑΚΡΑ" η Βίκυ Φλέσσα μας ευχήθηκε :"Χριστός Ανέστη"!!! Καλά δεν υπάρχει κανείς από το πρόγραμμα να παρακολουθεί τον "αέρα" του καναλιού; ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Media & Τηλεοπτικά Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ