Την προηγούμενη εβδομάδα η Κάτια Ταραμπάνκο αποχώρησε από το Survivor κι αφού επέστρεψε στην Ελλάδα, κάθισε την Δευτέρα στον καναπέ της εκπομπής “Καλό Μεσημεράκι” και παραχώρησε συνέντευξη στον Νίκο Μουτσινά.
Το γνωστό μοντέλο μίλησε στον παρουσιαστή του ΣΚΑΙ για την δεύτερη εμπειρία που είχε στο γνωστό ριάλιτι επιβίωσης, ενώ αναφέρθηκε και στον πόλεμο στην Ουκρανία. Η ίδια κατάγεται από την Μαριούπολη, ενώ συγγενικά της πρόσωπα βρίσκονται στην πόλη, που πολιορκείται από τους Ρώσους.
“Είχα ακόμα τόσα πολλά να δώσω, είχα βρει τα πατήματά μου, τους στόχους μου, δεν ξέρω γιατί έφυγα. Προσπαθώ ακόμα να καταλάβω τι πήγε λάθος” είπε η πρώην παίκτρια του Survivor.