Κάνε ότι κοιμάσαι – Επόμενα επεισόδια: Η Πέρσα γίνεται διευθύντρια, ενώ ο Νικόλας αποφασίζει να παραιτηθεί

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις της ψυχολογικής σειράς μυστηρίου «Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ», που μεταδίδεται από την ΕΡΤ1, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, στις 21:45.

Ο βίαιος θάνατος του Σταματάκη συγκλονίζει το Κολλέγιο. Η σχέση Πέρσας με τον Νικόλα έχει πλέον αλλάξει, όσο κι αν εκείνη προσπαθεί να του εξηγήσει. Η ξαφνική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου να της αναθέσουν τη διεύθυνση του Κολλεγίου, επιδεινώνει τη θέση της. Από την πλευρά του, ο Νικόλας αποφασίζει να παραιτηθεί από το Κολλέγιο, ενώ η Πέρσα τού κρύβει τις απειλές από τον γονιό μαθητή, ο οποίος καταφέρνει μετά τις κατηγορίες για διακίνηση ναρκωτικών, να ξαναφέρει τον γιο του στο σχολείο.

Ο ηθοποιός Λαέρτης Μαλκότσης υποδύεται τον Ιάκωβο Δαμασκηνό, τον γονιό του μαθητή, ο οποίος επιστρέφει στο Κολλέγιο.

Ο ηθοποιός Πάνος Κλάδης υποδύεται τον μαθητή Φλωρή Δαμασκηνό.

Λίγα λόγια για τους νέους ρόλους…

Ιάκωβος Δαμασκηνός: Αδίστακτος μεσάζοντας σε θέματα αγοράς οπλικών συστημάτων που θα εμπλέξει κομματικό στέλεχος της παράταξης της Καμβύση σε σκάνδαλο κατοχής και διακίνησης ανήλικης πορνογραφίας. Στην προσπάθειά του να προστατέψει τον γιο του, που επιστρέφει στο Κολλέγιο μετά από οριστική αποβολή, ο Δαμασκηνός θα στοχοποιήσει τον Νικόλα και θα τον διασύρει με κατηγορίες σεξουαλικής παρενόχλησης, μέχρι να του κάνει τη ζωή εφιαλτική. Σε αυτό τον πόλεμο όμως έχει μία σκοτεινή αχίλλειο πτέρνα από το τρομακτικό παρελθόν του.

Φλωρής Δαμασκηνός: Ο μαθητής που αποβλήθηκε πέρυσι από το Κολλέγιο με κατηγορίες διακίνησης ουσιών εναντίον του και επιστρέφει με άλλοθι την προκατειλημμένη απόφαση του πρώην διευθυντή του σχολείου. Ένα αμφιλεγόμενο πρόσωπο που προσπαθεί να πείσει το περιβάλλον του ότι έχει αλλάξει από την πρόσφατη ποινή, αλλά συγχρόνως θα εμπλέξει τους συμμαθητές του σε παράνομους αγώνες και στοιχήματα. Έχει μια παθολογική σχέση εξάρτησης από τον πατέρα του, και τον στηρίζει με κάθε του ραδιουργία, όσο κι αν μοιάζει να αντιδρά στους περιορισμούς του.

Τι θα δούμε στα νέα επεισόδια

Δευτέρα 15 Ιανουαρίου – Επεισόδιο 33

Ο βίαιος θάνατος του Σταματάκη συγκλονίζει τον κόσμο του Κολλεγίου. Ο Νικόλας προσφέρεται να φιλοξενήσει τη Λέτα, αλλά εκείνη είναι επιθετική, θεωρώντας τον, μαζί με τον Κάσδαγλη, υπεύθυνους για ό,τι συνέβη στην οικογένειά της.

Τα στοιχεία που προσκομίζει η Μαργαρίτα στην κατάθεσή της, σε συνδυασμό με την απολογία του Βασίλη, βοηθούν την Αστυνομία να καταλήξουν στον δολοφόνο του γυμναστή και της Δέσποινας. Ο Βασίλης εξηγεί ότι ο Σταματάκης άρχισε να αλλάζει με την αφόρητη πίεση και τους εκβιασμούς που άρχισε να δέχεται και ότι, από ένα σημείο και μετά, έχασε τον έλεγχο κι έγινε επικίνδυνος.

Έχοντας μάθει την αλήθεια για το ποιος είναι ο πραγματικός πατέρας του, ο Γιώργος αποφεύγει τη Λέτα, αποφασίζει όμως να εκδικηθεί τον Σταύρο για την αιματηρή ίντριγκα που έστησε. Η Ζωή προειδοποιεί τον πατέρα της ότι αν επιμείνει με το διαζύγιο, δεν θα την ξαναδεί.

Η Δάφνη προτείνει στη Λέτα να μείνει μαζί τους. Η Μαργαρίτα έχει ενοχές που δεν κατέθεσε νωρίτερα τα στοιχεία για να προλάβει την τραγική αυτή κατάληξη. Ο Αχιλλέας επιμένει να στηρίξει τον Νικόλα για να γίνει ο νέος διευθυντής του σχολείου. Η Μπετίνα ζητάει από τον Τόλη να προσέχει τη συμπεριφορά του απέναντι στην οικογένειά της, αν δεν θέλει να τη χάσει οριστικά.

Η σχέση της Πέρσας με τον Νικόλα έχει πλέον αλλάξει, όσο κι αν προσπαθεί εκείνη να του εξηγήσει. Η ξαφνική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έρχεται να επιδεινώσει τη θέση της, όταν αποφασίζουν να της αναθέσουν τη διεύθυνση του Κολλεγίου. Ποιος στήριξε την υποψηφιότητά της; Από ποιον κινδυνεύει η Πέρσα; Τι χάος αφήνει πίσω του ο νεκρός Σταματάκης;

Δείτε το trailer

Τρίτη 16 Ιανουαρίου – Επεισόδιο 34

Ο Νικόλας αποφασίζει να παραιτηθεί από το Κολλέγιο. Η Πέρσα τού κρύβει τις απειλές από τον γονιό, ο οποίος καταφέρνει μετά τις κατηγορίες για διακίνηση ναρκωτικών, να ξαναφέρει τον γιο του.

Η Πέρσα κατηγορεί τη Χρύσα και το Τμήμα Ειδικών Εγκλημάτων που δεν την προστάτεψε ως μυστική μάρτυρα στην υπόθεση διακίνησης στο Κολλέγιο και την αφήνει τώρα απροστάτευτη στις απειλές του Δαμασκηνού.

Ο Λημνιός ζητάει τη βοήθεια του Ίκαρου. Του λέει ότι φοβάται για τη ζωή του και ότι είναι διατεθειμένος να ομολογήσει ό,τι έκανε στην Αστυνομία, για να μην τον εκτελέσουν αυτοί που τον έχουν κάνει στόχο. Η Άννα ζητάει από τη Χρύσα τη στήριξή της για να ανοίξει την υπόθεση του Λημνιού ξανά.

Ο Δαμασκηνός πιέζει τον Αχιλλέα και το Συμβούλιο του Κολλεγίου, θεωρώντας ότι γίνονται διακρίσεις σε βάρος του γιου του. Η Έφη δεν μπορεί πλέον να κάνει υπομονή με τον Σταύρο και απομακρύνεται, ενοχλημένη με την ανάμειξή του στα τραγικά γεγονότα των τελευταίων ημερών.

Η Μαργαρίτα πιέζει τον Λάμπη να μιλήσει για να προστατέψει τη διευθύντρια του Κολλεγίου. Ο Λάμπης δεν μπορεί να πει σε κανέναν για την κακοποίηση που έζησε από τον γιο του Δαμασκηνού.

Ποιον υποπτεύεται η Ζωή ότι γέμισε τη Νομική με υβριστικές αφίσες εναντίον της; Τι κρύβει ο νέος μαθητής και με τη σιωπή ποιων ανθρώπων κατάφερε να επιστρέψει; Τι άλλο τον βαραίνει εκτός από τη διακίνηση ναρκωτικών ουσιών;

Η υπόθεση…

Ο Νικόλας (Σπύρος Παπαδόπουλος) ζει απομονωμένος σε ένα τροχόσπιτο, έχοντας παραιτηθεί από το σχολείο μαζί με τον Κάσδαγλη (Βασίλης Ευταξόπουλος). Με τους εφιάλτες να τον βασανίζουν και τη σκέψη στα θύματα από το μακελειό, δέχεται να γνωρίσει τον διευθυντή ενός γνωστού ιδιωτικού σχολείου, όταν ο Κάσδαγλης τον παρακαλεί να σκεφτεί το ενδεχόμενο να δουλέψουν εκεί.

Αβέβαιος για την απόφασή του, ο Νικόλας γίνεται μάρτυρας της άγριας δολοφονίας ενός άλλου καθηγητή, στη διάρκεια της δεξίωσης του σχολείου. Αυτό που τον βοηθάει στην απόφασή του, είναι ότι λίγη ώρα πριν βρεθεί νεκρός, ο καθηγητής τον είχε προειδοποιήσει να μη δεχτεί την πρόσληψή του σε αυτό το σχολείο.

Αντιμέτωπος με μια νέα πραγματικότητα κι έναν λαμπερό κόσμο προνομίων και εξουσίας, ο Νικόλας εστιάζει στην αγάπη του για τα παιδιά, τα οποία υποφέρουν από τις δικές τους ίντριγκες και παραβατικές συμπεριφορές. Πέρα όμως από τη σκληρότητά τους, έχει να αντιμετωπίσει και τον κυνισμό της δικής του κόρης (Γεωργία Μεσαρίτη), η οποία δεν μπορεί να ξεπεράσει το τραύμα από τον χαμό του φίλου της.

Η γνωριμία του με μια άλλη καθηγήτρια, την Πέρσα (Τζένη Θεωνά), ξυπνάει μέσα του συναισθήματα που είχε στερηθεί για καιρό. Η αρχική σύγκρουση δύο πολύ διαφορετικών, αλλά βαθιά τραυματισμένων ανθρώπων, θα εξελιχθεί σε μια δυνατή ερωτική σχέση. Η Πέρσα, άλλωστε, θα είναι από τους ελάχιστους συμμάχους που θα έχει ο Νικόλας όταν βρεθεί αντιμέτωπος με τις συνωμοσίες του φωτεινού αυτού κόσμου.

Ποιοι κρύβονται πίσω από τη δολοφονία του καθηγητή; Τι θα κάνει ο Νικόλας όταν ο Κάσδαγλης βρεθεί ένοχος για ανθρωποκτονία; Και κυρίως ποιος ανοιχτός λογαριασμός με το παρελθόν θα φέρει τον Νικόλα και την κόρη του αντιμέτωπους με τη μεγαλύτερη απειλή;

Παίζουν: Σπύρος Παπαδόπουλος (Νικόλας Καλίρης), Τζένη Θεωνά (Πέρσα), Βασίλης Ευταξόπουλος (Στέλιος Κάσδαγλης), Μιχάλης Οικονόμου (Ίκαρος), Ιωάννα Ασημακοπούλου (Δάφνη), Νικολέτα Κοτσαηλίδου (Άννα Γραμμικού), Φωτεινή Μπαξεβάνη (Μπετίνα Βορίδη), Δημήτρης Καπετανάκος (Κωνσταντίνος Ίσσαρης), Αλέξανδρος Καλπακίδης (Λημνιός), Ηλιάνα Γαϊτάνη (Χρύσα), Χριστόδουλος Στυλιανού (Σταματάκης), Λήδα Ματσάγγου (Δέσποινα), Γιώργος Δεπάστας (Λάκης Βορίδης), Στέργιος Αντούλας (Πέτρος), Γεωργία Μεσαρίτη (Νάσια Καλίρη), Χρήστος Διαμαντούδης (Χρήστος Γιδάς), Βίκυ Μαϊδάνογλου (Ζωή Βορίδη), Βασίλης Ντάρμας (Μάκης Βελής), Νικόλας Χαλκιαδάκης (Γιώργος), Μιχάλης Αρτεμισιάδης (Σταύρος), Κατερίνα Κρανίδη (Αμάντα), Τίτος Πινακάς (Πέρης), Αλέξανδρος Τωμαδάκης (Λάμπης), Φαίη Φραγκαλιώτη (Έφη), Πωλίνα Μπέτση (Λέτα), Κάτια Νεκταρίου (Μαργαρίτα), Ευάγγελος Σαμιώτης (Κώστας), Νικόλας Παπαδομιχελάκης (Τόλης), Μάκης Παππάς (Βασίλης).

Σενάριο: Γιάννης Σκαραγκάς
Σκηνοθεσία: Αλέκος Κυράνης, Μάριος Βαλάσης
Διεύθυνση φωτογραφίας: Έλτον Μπίφσα, Γιώργος Αποστολίδης
Σκηνογραφία: Αναστασία Χαρμούση
Κοστούμια: Ελίνα Μαντζάκου
Πρωτότυπη μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος
Μοντάζ: Νίκος Στεφάνου
Οργάνωση Παραγωγής: Ηλίας Βογιατζόγλου, Αλέξανδρος Δρακάτος
Executive producer: Άννα Λεμπέση
Παραγωγός: Νίκος Κάλης
Εκτέλεση παραγωγής: SILVERLINE MEDIA PRODUCTIONS Α.Ε.
Παραγωγή: ΕΡΤ

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ