Η ΕΡΤ θα γίνει…Μουσείο;

Το Δ.Σ της ΕΡΤ αποφάσισε να μετατρέψει σε Μουσείο τις εγκαταστάσεις στη λεωφόρο Κατεχάκη

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το δημοσίεμα της στήλης των media στη Real life αναφέρει: “Μουσείο θα γίνει σύντομα η ΕΡΤ. Σύμφωνα με απόφαση του Δ.Σ, οι εγκαταστάσεις στη λεωφόρο Κατεχάκη, που εκκενώθηκαν πρόσφατα, θα μετατραπούν σε Μουσείο ραδιοτηλεόρασης”.  

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.