ΕΣΗΕΑ: Καταγγέλλει τον τραυματισμό των φωτορεπόρτερ Ορέστη Παναγιώτου και Αλέξανδρου Μπελτέ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ καταγγέλλει τον τραυματισμό των συναδέλφων μας φωτορεπόρτερ Ορέστη Παναγιώτου και Αλέξανδρου Μπελτέ, οι οποίοι κατά την εργασία τους για την κάλυψη του συλλαλητηρίου στο Σύνταγμα κατά τη δεύτερη επέτειο της τραγωδίας στα Τέμπη, δέχθηκαν επίθεση από αγνώστους και αστυνομικές δυνάμεις», επισημαίνεται σε ανακοίνωση της Ένωσης.

Όπως αναφέρεται, «η ΕΣΗΕΑ συμπαρίσταται στους συναδέλφους που επιτέλεσαν το καθήκον τους, αυτό της ενημέρωσης των πολιτών.

Καταδικάζουμε κάθε μορφή βίας κατά πολιτών που διαδηλώνουν ειρηνικά. Τέτοιου είδους επιθέσεις δεν πτοούν τους δημοσιογράφους. Είμαστε παρόντες στις επάλξεις για την ελευθερία της έκφρασης και την δημοκρατία.

Ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση στους συναδέλφους».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.