“Έπεσαν” τα φώτα στην εκπομπή του Παπαδάκη – ΒΙΝΤΕΟ

"Έπεσαν" τα φώτα μέσα στο στούντιο, κατά τη διάρκεια της σημερινής εκπομπής του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Έπεσαν” τα φώτα μέσα στο στούντιο, κατά τη διάρκεια της σημερινής εκπομπής του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1.

“Έσβησαν και τα φώτα. Είναι ωραία ατμόσφαιρα” σχολίασε ο Γιώργος Παπαδάκης.

“Δεν πειράζει θα μας ακούνε… σκοτεινά, σαν ραδιόφωνο είναι. Δεν είναι η πρώτη φορά στην τηλεόραση” σχολίασε από την πλευρά της η βουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη που ήταν στο πάνελ της εκπομπής.

Δείτε το βίντεο του ΑΝΤ1:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.