Ελένη: ” Τι θα γίνει Αντώνη;”

Η Ελένη Μενεγάκη δεν άντεξε άλλο να είναι διακριτική και έκανε ανοιχτή πρόσκληση στον Αντώνη Ρέμο να παέι στην εκπομπή της, τώρα που"κρατιέται" ακόμα... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ελένη: ” Τι θα γίνει Αντώνη;”

Η Ελένη Μενεγάκη δεν άντεξε άλλο να είναι διακριτική και έκανε ανοιχτή πρόσκληση στον Αντώνη Ρέμο να πάει στην εκπομπή της, τώρα που “κρατιέται” ακόμα…

” Τι θα γίνει Αντώνη; 20 χρόνια έχουμε να τα πούμε από κοντά. Πόσο να με χτενίσουν και να με βάφουν  για να στέκομαι; Κάνε μου τη χάρη και έλα να τα πούμε από κοντά…”

 

Δείτε το απόσπασμα από την εκπομπή “Ελένη”

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.