Ελένη Χατζίδου: Επέστρεψε στην εκπομπή… χορεύοντας – Τα πρώτα λόγια μετά την περιπέτεια με την υγεία της

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Επέστρεψε στην εκπομπή «Breakfast@Star» η Ελένη Χατζίδου. Με κέφι και χαρά μπήκε στο πλατό, ενώ ο Ετεοκλής Παύλου την υποδέχτηκε με ένα φιλί και της είπε ότι γύρισε στα καλύτερά της.

Η Ελένη Χατζίδου απευθυνόμενη στους τηλεθεατές και τους συνεργάτες της, είπε ότι της έλειψαν και πρόσθεσε ότι «σας έβλεπα από το νοσοκομείο και μου αρέσετε πολύ».

Στη συνέχεια δήλωσε ότι έχει χάσει τις ημέρες καθώς ένιωσε ότι απουσίασε πολύ.

Δείτε το βίντεο:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.