BINTEO-Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ στήνουν μηχανήματα

Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ στήνουν μηχανήματα για να εκπέμψουν στο EΡΤ Οpen... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

BINTEO-Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ στήνουν μηχανήματα

Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ στήνουν μηχανήματα έξω από το Ραδιομέγαρο για να εκπέμψουν στο EΡΤ Οpen.

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή “LIVE U”:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.