BINTEO-Ο Κανάκης για το μέλλον των “Ράδιο Αρβύλα”

"Αν όλα πάνε καλά, κάποια στιγμή τον Οκτώβριο, μάλλον, θα είμαστε και πάλι μαζί" είπε ο Αντώνης Κανάκης στην τελευταία εκπομπή για την φετινή τηλεοπτική σεζόν του "Ράδιο Αρβύλα"... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

BINTEO-Ο Κανάκης για το μέλλον των “Ράδιο Αρβύλα”

 

“Αν όλα πάνε καλά, κάποια στιγμή τον Οκτώβριο, μάλλον, θα είμαστε και πάλι μαζί” είπε ο Αντώνης Κανάκης στην τελευταία εκπομπή για την φετινή τηλεοπτική σεζόν του “Ράδιο Αρβύλα”

 

“Σε ότι αφορά στην επόμενη σεζόν, εμείς κάθε χρόνο λέμε τα ίδια. Αυτό που μας συμβαίνει είναι ότι δεν σκεφτόμαστε ποτέ την επόμενη σεζόν μέχρι να τελειώσει η προηγούμενη. Μόλις τελειώνουμε πάμε λίγο ξεκουραζόμαστε και σκεφτόμαστε αν του χρόνου θέλουμε να συνεχίσει το Ράδιο Αρβύλα ή όχι” διευκρίνησε. 

 

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή “Ράδιο Αρβύλα”:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.