Έχασε τη μάχη για τη ζωή ο δημοσιογράφος Δημήτρης Γουσίδης, ο οποίος επί σειρά ετών διετέλεσε πρόεδρος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας- Θράκης (ΕΣΗΕΜ-Θ) και- μεταξύ άλλων- επικεφαλής του Γραφείου Βόρειας Ελλάδας του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη στη Θεσσαλονίκη.Το τελευταίο διάστημα νοσηλευόταν χτυπημένος από την επάρατη νόσο.
Απεβίωσε ο Δημήτρης Γουσίδης
Πέθανε ο πρώην πρόεδρος της ΕΣΗΕΜ-Θ Δημήτρης Γουσίδης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Media & Τηλεοπτικά Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ