ΕΡΤ: Σε βλάβη οφείλεται η πτώση του σήματος

Λόγω βλάβης σε ηλεκτρολογικό πίνακα στο Κέντρο Εκπομπής Υμηττού, διεκόπη χθες Παρασκευή στις 22.15 η εκπομπή σήματος της ΕΡΤ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Λόγω βλάβης σε ηλεκτρολογικό πίνακα στο Κέντρο Εκπομπής Υμηττού, διεκόπη χθες Παρασκευή στις 22.15 η εκπομπή σήματος της ΕΡΤ σε περιοχές της Αθήνας, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΡΤ. Οι τεχνικοί της ΕΡΤ κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποκατάσταση της βλάβης και το σήμα επανήλθε μία ώρα αργότερα. Η ΕΡΤ ζητεί συγγνώμη από τους τηλεθεατές για τη διακοπή του προγράμματός της.

 

Διαβάστε επίσης:

Αυτός είναι ο νέος διαχειριστής της ΕΡΤ

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.