Βικτόρια Μπέκαμ: Έσπασε τον “νόμο των υδατανθράκων” – Έφαγε πίτσα έπειτα από 20 χρόνια

Ενέδωσε στη λιγούρα που της δημιούργησε ο σύζυγός της ο οποίος μέσα στην καραντίνα έφτιαξε χειροποίητη πίτσα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τον αυστηρό “νόμο των υδατανθράκων” που τηρεί απαρέγκλιτα από το 2001 έσπασε η Βικτόρια Μπέκαμ στη διάρκεια της καραντίνας ενώ ανέπτυξε μία ιδιαίτερη αδυναμία στην πίτσα.Σύμφωνα με φίλους που μίλησαν στη Sun, η Βικτόρια άρχισε να τρώει πίτσα μαργαρίτα τις οποίες ο Ντέιβιντ έφτιαχνε όσο καιρό έμειναν έγκλειστοι λόγω καραντίνας και τις ονόμασε “Χρυσές μπάλες”.

Όπως σημείωσε ένας από τους φίλους της οικογένειας “η Βικτόρια έχει να αγγίξει υδατάνθρακες από το 2001. Στην αρχή της καραντίνας, ο Ντέιβιντ άρχισε να πειραματίζεται με συνταγές φτιάχνοντας ζύμη και δοκιμάζοντας διάφορα υλικά. Τελικά η Βικτόρια υπέκυψε και δοκίμασε ένα μικρό κομμάτι. Τα πράγματα προχώρησαν και βασικά δεν μπορούσε να χορτάσει τις νοστιμότατες χρυσές ζυμωτές μπάλες του Ντέιβιντ. Τώρα που έρχεται φθινόπωρο η Βικτόρια επέστρεψε στην καθαρή διατροφή της, δηλαδή κομμένο το τυρένιο ψωμί”.

Η Βικτόρια, που φορά βρετανικό νούμερο 8, έχει γνωστή αυστηρή δίαιτα στην οποία περιλαμβάνονται λαχανικά και ψάρι στον ατμό, φρούτα, σπόροι τσία και γάλα αμυγδάλου για πρωινό.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.