ΒΙΝΤΕΟ-Γαβαλάς: ‘Εκανα καλά που είπα το “ναι”

Ο Λάκης Γαβαλάς μίλησε για την συμμετοχή του στο "Dancing with the Stars" και σχολίασε ότι αισθάνεται πολύ όμορφα που είναι στο συγκεκριμένο σόου... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΒΙΝΤΕΟ-Γαβαλάς: ‘Εκανα καλά που είπα το “ναι”

Ο Λάκης Γαβαλάς μίλησε για την συμμετοχή του στο “Dancing with the Stars” και σχολίασε ότι αισθάνεται πολύ όμορφα που είναι στο συγκεκριμένο σόου.

“Έκανα πολύ καλά που είπα το ναι” σχολίασε.

 

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή “Το Πρωινό”:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.