Στην έπαυλή της στη Γαλλία, στην αγκαλιά του Brand και των παιδιών της, επέστρεψε η Jolie μετά το ταξίδι της στη Μέση Ανατολή ως πρέσβειρα της UNESCO. Στις φωτογραφίες, κατά την άφιξή της στο αεροδρόμιο της Μαρσέιγ, φαίνεται χαμογελαστή και χαλαρή μέσα στο κατάμαυρο καφτάνι της.
Πηγή: dailymail
Στα …μαύρα η Jolie
Η Angelina προσγειώνεται στο αεροδρόμιο της Μαρσέιγ, επιστρέφοντας από τη Μέση Ανατολή... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ