Σίσσυ Χρηστίδου: Η πρώτη ανάρτηση μετά την κηδεία της μητέρας της – Η ενόχληση για τις φωτογραφίες

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Δύσκολες ώρες βιώνει η Σίσσυ Χρηστίδου μετά τον θάνατο της πολυαγαπημένης της μητέρας. Η παρουσιάστρια, που είχε αποχαιρετήσει την μητέρα της με ένα σπαρακτικό κείμενο, απουσίαζε το Σαββατοκύριακο, όπως ήταν αναμενόμενο, από την εκπομπή της στο Mega.

Η Σίσσυ Χρηστίδου επανήλθε σήμερα στα social media και με δύο stories στο Instagram έκανε τις πρώτες δημοσιεύσεις της μετά την κηδεία της μητέρας της.

“Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου γι’ αυτό το τεράστιο κύμα αγάπης” έγραψε αρχικά η Σίσσυ Χρηστίδου, στο πρώτο story.

“Ομολογώ πως με θλίψη, μόλις ενημερώθηκα, ότι παρά τη θέληση και συναίνεσή μας, χθες 6/2, στην κηδεία της μητέρας μου πραγματοποιήθηκε λήψη φωτογραφιών αυτών των τόσο δύσκολων και προσωπικών στιγμών μας” συνέχισε η παρουσιάστρια και απηύθυνε έκκληση να μην δημοσιευτεί το υλικό αυτό.

“Σε αντίθετη περίπτωση επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου. Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση” κατέληξε η Σίσσυ Χρηστίδου.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.