Όσα είπε ο χειρουργός οφθαλμίατρος που εξέτασε τον Ρέμο – ΒΙΝΤΕΟ

Ο χειρουργός οφθαλμίατρος ο οποίος εξέτασε τον Αντώνη Ρέμο, Δημήτρης Παπαδημητρίου, μίλησε... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο χειρουργός οφθαλμίατρος ο οποίος εξέτασε τον Αντώνη Ρέμο, Δημήτρης Παπαδημητρίου, μίλησε σήμερα στην εκπομπή «Καλημερούδια» και καθησύχασε τους τηλεθεατές λέγοντας πως το τραύμα επουλώνεται και ότι ο τραγουδιστής θα μπορέσει να επανέλθει στα επαγγελματικά του καθήκοντα.

“Υπήρξε τραυματισμός στον κερατοειδή χιτώνα στον αριστερό οφθαλμό. Αφού έγιναν οι απαραίτητες εξετάσεις δώσαμε την απαραίτητη θεραπευτική αγωγή και έναν θεραπευτικό φακός επαφής και το τραύμα επουλώνει σιγά σιγά, νομίζω ότι αύριο θα είναι καλά” σημείωσε ο γιατρός. 

Δείτε το βίντεο από το Mega:

Δείτε επίσης:

Το μήνυμα του Ρέμου στο Instagram για τον τραυματισμό του

Τραυματίστηκε σοβαρά στο μάτι ο Ρέμος – ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.