Oι Stones ξανά στο στούντιο

Οι Rolling Stones είναι έτοιμοι να σοκάρουν και πάλι...

Η μπάντα επιστρέφει στο στούντιο “κάποια στιγμή μέσα στον Μάιο για να πετάξουμε μερικές ιδέες” επιβεβαίωσε ο κιθαρίστας Ronnie Wood.Οι Stones θα “ρολάρουν” και θα ροκάρουν και πάλι live στην επετειακή τουρνέ που ετοιμάζουν το 2013, για τα 50 χρόνια τους στη μουσική βιομηχανία.Το γκρουπ εμφανίστηκε το 1962, όμως, επισήμως, θεωρούν χρονιά του ντεμπούτου τους το 1963, τότε δηλαδή που μπήκε στην μπάντα και ο ντράμερ της, Charlie Watts.