Ο Στέλιος Χανταμπάκης “άρπαξε” στο solarium

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Βραδινή έξοδο πραγματοποίησε το βράδυ της Πέμπτης ο Στέλιος Χανταμπάκης με την εμφάνισή του να προκαλεί εντύπωση.

Το μοντέλο και επιχειρηματίας εμφανίστηκε ιδιαίτερα μαυρισμένος στις κάμερες, με τους δημοσιογράφους να το επισημαίνουν.

“Όχι ακριβώς μαυρισμένος, κάηκα λίγο αλλά εντάξει” απάντησε ο Στέλιος Χανταμπάκης εξηγώντας ότι “άρπαξε” στο solarium. Άλλωστε είναι γνωστό ότι διαθέτει επιχείρηση με solarium στη Νέα Ιωνία.

“Έπρεπε λίγο σιγά-σιγά να μπούμε κι εμείς στη σεζόν μας το καλοκαίρι, οπότε ξεκίνησα αλλά έκανα λίγο παραπάνω και άρπαξα” υποστήριξε.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.