Ο Μαρτάκης στα…”Ξωτικά”

Καλή χρονιά θα ευχηθεί ο Κώστας Μαρτάκης στους θαυμαστές του, μικρούς και μεγάλους από τον "Μύλο των Ξωτικών"... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Μαρτάκης στα…”Ξωτικά”

 

Δύο μέρες μετά τα Χριστούγεννα, ο Κώστας Μαρτάκης θα βρεθεί στο μεγάλο Χριστουγεννιάτικο Πάρκο, στον “Μύλο των Ξωτικών”, στα Τρίκαλα,  και θα δώσει μια συναυλία για όλους, αφού είναι δωρεάν.

Η συναυλία θα πραγματοποιηθεί στις 27 Δεκεμβρίου στις 13:00, σκορπίζοντας το κέφι και τη χαρά σε όλους όσοι θα δώσουν το “παρών”.

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.