Ο Γιώργος Μαργαρίτης μίλησε στην εκπομπή “Πρωινό ΑΝΤ1” για την περιπέτεια της υγείας του, αφού λίγες μέρες πριν είχε εισαχθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας με πρόβλημα στη χολή. “Είμαι σούπερ. Είμαι πολύ καλά, έχω πέτρες στη χολή, η μισή Ελλάδα είναι έτσι… Ήξερα ότι το έχω, γιατί μου είχε συμβεί και πέρυσι, αλλά δεν έκανα καποια επέμβαση”, είπε ο γνωστός καλλιτέχνης.
Ο Γ. Μαργαρίτης για την υγεία του
Ο Γιώργος Μαργαρίτης μίλησε στην εκπομπή "Πρωινό ΑΝΤ1" για την περιπέτεια της υγείας του, αφού λίγες μέρες πριν είχε εισαχθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας με πρόβλημα στη χολή.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ