Μία Πρωτοχρονιά πολλών… αστέρων – Η Γεωργία Βασιλειάδου κόβει τη βασιλόπιτα – ΦΩΤΟ

Μια φωτογραφία από την Πρωτοχρονιά του 1965 στο θέατρο “Ακαδήμεια” όπου η Γεωργία Βασιλειάδου έκοψε τη βασιλόπιτα με τον Βασίλη Αυλωνίτη και τον Νίκο Ρίζο ανέβασε στον λογαριασμό του στο instagram o Άρης Λουπάσης, συλλέκτης και λάτρης του ελληνικού κινηματογράφου. Οπως γράφει στην ανάρτησή του, οι τρεις ηθοποιοί ανέβαζαν τότε με τον θίασό τους την κωμωδία των Τσιφόρου-Βασιλειάδη “Πέντε λεπτά από την Ομόνοια”.

Ειδικότερα ο Άρης Λουπάσης γράφει στις πληροφορίες που συνοδεύουν τη φωτογραφία: “Την Πρωτοχρονιά του 1965 η Γεωργία Βασιλειάδου, ο Βασίλης Αυλωνίτης και ο Νίκος Ρίζος κόβουν την βασιλόπιτα στα παρασκήνια του θεάτρου “Ακαδήμεια” (σημερινός “Ακάδημος”) όπου ανεβάζουν με μεγάλη επιτυχία με τον θίασο τους την κωμωδία των Τσιφόρου-Βασιλειάδη “Πέντε λεπτά από την Ομόνοια”. Στο έργο συμπρωταγωνιστούν η σύζυγος του Νίκου Ρίζου και γλυκύτατη ηθοποιός Έλσα Ρίζου (δεξιά) και δίπλα της η ταλαντούχα Πόπη Λάζου που θα μείνει γνωστή για την πληθωρική και εκρηκτική της παρουσία. Τέσσερα χρόνια νωρίτερα και ενώ οι τρεις μεγάλοι Έλληνες κωμικοί βρίσκονται στο απόγειο της καριέρας τους, έπειτα από πρόταση του Νίκου Ρίζου αποφασίζουν να συγκροτήσουν τον δικό τους θίασο. Από το ’61 έως και το ’65 ανεβάζουν με τεράστια ανταπόκριση του κοινού κλασικές κωμωδίες των Τσιφόρου-Βασιλειάδη ξεκινώντας από την θρυλική “Ο Κλέαρχος η Μαρίνα και ο κοντός” η οποία λόγω μεγάλης επιτυχίας θα μεταφερθεί το ίδιο επιτυχημένα και στον κιν/φο. Ακολουθούν “Οι γαμπροί της Ευτυχίας”, “Οι νεόπλουτοι” και “Η γυναικούλα μας” όπου βιώνουν ασύλληπτη αγάπη και λατρεία από το κοινό που τους έχει ξεχωρίσει ήδη από την σαρωτική παρουσία τους στις αξέχαστες κιν/φικές ταινίες. Την οικονομική διαχείριση του θιάσου αναλαμβάνει ο ευφυέστατος Νίκος Ρίζος που υπήρξε και από τους καλύτερους θεατρικούς επιχειρηματίες της εποχής και η περιοδεία που θα ακολουθήσει στην συνέχεια σε Ελλάδα και εξωτερικό αποτελεί μαζί με τη περιοδεία της Αλίκης τις δύο πιο επιτυχημένες εισπρακτικά στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου. Τρεις “Πρωτομάστορες” του γέλιου που κατάφεραν μέσα από τους αυτοσχεδιασμούς, τους μορφασμούς και τις ατάκες τους να δώσουν το δικό τους στίγμα απογειώνοντας κυριολεκτικά τα σενάρια και τους ρόλους και να κερδίσουν επάξια την δική τους θέση στο Πάνθεον των μεγάλων Ελλήνων κωμικών”.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ