Ο James Cameron δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως θα ήθελε πολύ να δει την κλασική ταινία “Ο Νονός” σε 3D.Όμως όπως λέει, “η ταινία πρέπει να μετατραπεί σε 3D, από τον ίδιο τον σκηνοθέτη, γιατί πρέπει να γίνουν πολλές επιλογές. Και το στούντιο πρέπει να επιθυμεί να σπαταλήσει πολλά λεφτά για να το κάνει σωστά.”
Μετά τον Τιτανικό, ο Νονός!
Ο James Cameron δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως θα ήθελε πολύ να δει την κλασική ταινία "Ο Νονός" σε 3D...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ