Ματίνα Παγώνη για Μαρινέλλα: «Κάνει φυσιοθεραπείες και συνεχίζει»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Ματίνα Παγώνη μετέφερε τα νεότερα για την υγεία της Μαρινέλλας, η οποία πριν από ένα μήνα βγήκε από τη ΜΕΘ και βρίσκεται σε απλή κλίνη κάνοντας τις απαραίτητες φυσιοθεραπείες.

Ελένη Βιτάλη για Μαρινέλλα: «Πιστεύω, πως σε κανένα πεντάμηνο θα είναι πολύ καλύτερα»

Τα νεότερα για την υγεία της τραγουδίστριας

Αναλυτικά, την Τετάρτη (13/11), η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, μετέφερε στην εκπομπή του Mega, «Buongiorno»: «Κάνει φυσιοθεραπείες και συνεχίζει. Αυτά τα περιστατικά θέλουν πολύ χρόνο, και από ότι έχουμε καταλάβει, έχουν αποφασίσει να μείνουν στην Ελλάδα και να μην φύγουν στο εξωτερικό.

Η ομάδα των φυσιάτρων θα αποφασίσει εάν η Μαρινέλλα θα πάει στο σπίτι της ή όχι, για να συνεχίσει την αποκατάσταση εκεί. Εκείνοι βλέπουν την πρόοδο. Στο σπίτι δεν υπάρχουν τα απαραίτητα μηχανήματα για να γίνουν ορισμένες ασκήσεις».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.