Κορονοϊός: Μουσική σύμπραξη έξι διάσημων Ελλήνων καλλιτεχνών – ΒΙΝΤΕΟ

Τις δυνάμεις τους ενώνουν Αντώνης Ρέμος, Δέσποινα Βανδή, Κωνσταντίνος Αργυρός...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τις δυνάμεις τους ενώνουν Αντώνης Ρέμος, Δέσποινα Βανδή, Κωνσταντίνος Αργυρός, Μελίνα Ασλανίδου, Στέλιος Ρόκκος και Χρήστος Μάστορας για ένα τραγούδι που θα κυκλοφορήσει τη Δευτέρα και ηχογραφήθηκε την περίοδο του Κορονοϊού.

Όπως ειπώθηκε στην εκπομπή του ΑΝΤ1 “Πρω1νό”, οι έξι καλλιτέχνες κυκλοφορούν ένα τραγούδι-έκπληξη, το οποίο θα είναι ειδικού περιεχομένου και συγκεκριμένου μηνύματος, ενώ τη Δευτέρα θα δούμε και το βιντεοκλίπ.

Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.