Καίτη Γκρέυ: Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Θετικές εξελίξεις για την υγεία της Καίτης Γκρέυ έγιναν γνωστές μετά την τελευταία περιπέτεια με την υγεία της.

Καίτη Γκρέυ: Θετικές εξελίξεις για την υγεία της – Ελπίδες για εξιτήριο έπειτα από το εγκεφαλικό

Βγήκε από το νοσοκομείο η τραγουδίστρια

Εξιτήριο λέγεται ότι πήρε η τραγουδίστρια, σύμφωνα με τις πληροφορίες που μετέφερε την Παρασκευή (18/10) η εκπομπή του Mega, «Buongiorno»

Υπενθυμίζεται, πως η Καίτη Γκρέυ έπαθε εγκεφαλικό στο σπίτι της, πριν από περίπου δέκα ημέρες, και στη συνέχεια μεταφέρθηκε από συγγενικά της πρόσωπα σε κεντρική κλινική της Αθήνας.

Ανησυχία προκάλεσε την ίδια στιγμή, η φωτογραφία που δημοσίευσε σήμερα τα ξημερώματα η εγγονή της Καίτης Γκρέυ, Αγγελική Ηλιάδη, στον λογαριασμό της στο Instagram. Όπως όλα δείχνουν, η 100χρονη καλλιτέχνιδα πήρε εξιτήριο και η εγγονή της μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο για άγνωστους λόγους.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.