Μετά από τρία χρόνια απουσίας, η Καίτη Γαρμπή επιστρέφει με μια ιδιαίτερη μουσική παράσταση, που δεν γίνεται σε πίστα, αλλά σε κινηματογραφική αίθουσα.Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή “Ελένη” μιλά για την επιστροφή της, για τα τρία χρόνια απουσία της, για τον γάμο της με το Διονύση Σχοινά που φέτος συμπηρώνει τα 15 του χρόνια αλλά και για τον γιο της, τον Δημήτρη. Δείτε το βίντεο όπως προβλήθηκε στην εκπομπή “Ελένη”
Η Καίτη Γαρμπή επιστρέφει…
Μετά από τρία χρόνια απουσίας, η Καίτη Γαρμπή επιστρέφει με μια ιδιαίτερη μουσική παράσταση, που δεν γίνεται σε πίστα, αλλά σε κινηματογραφική αίθουσα... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ