Η Ελένη Μενεγάκη κατενθουσιάστηκε με τη φωτογράφηση της Κατερίνας Ζαρίφη για το περιοδικό Life&Style. Mάλιστα δήλωσε πως, αν δεν της το έφερναν το περιοδικό στην εκπομπή… θα το αγόραζε σίγουρα από το περίπτερο. Δείτε το δεύτερο μέρος της εκπομπής:
Η Ελένη για την Κατερίνα!
Πώς σχολίασε η Ελένη Μενεγάκη τη σέξι φωτογράφηση της Κατερίνας Ζαρίφη; ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ