Η Demi ξανά στο Twitter

Η Demi Moore βγήκε από το κέντρο αποτοξίνωσης κι άρχισε να τουϊτάρει ... ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Demi Moore έγραψε για πρώτη φορά στο Twitter μετά την επιστροφή της από το κέντρο αποτοξίνωσης. Η ηθοποιός είχε εισαχθεί σε κέντρο αποτοξίνωσης μετά τον χωρισμό της με τον Ashton Kutcher.Η Demi δεν έχει αλλάξει ακόμη το όνομά της στο Twitter και ακόμη λέγεται “@MrsKutcher”, όμως ανέβασε νέα φωτογραφία στο Twitter με τον τίτλο “Testing”, η οποία απεικόνιζε την ηθοποιό ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.