Η Demi Moore έγραψε για πρώτη φορά στο Twitter μετά την επιστροφή της από το κέντρο αποτοξίνωσης. Η ηθοποιός είχε εισαχθεί σε κέντρο αποτοξίνωσης μετά τον χωρισμό της με τον Ashton Kutcher.Η Demi δεν έχει αλλάξει ακόμη το όνομά της στο Twitter και ακόμη λέγεται “@MrsKutcher”, όμως ανέβασε νέα φωτογραφία στο Twitter με τον τίτλο “Testing”, η οποία απεικόνιζε την ηθοποιό ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι.
Η Demi ξανά στο Twitter
Η Demi Moore βγήκε από το κέντρο αποτοξίνωσης κι άρχισε να τουϊτάρει ... ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ