H βόλτα του Μιχάλη και της Ζέτας

Το περασμένο Σαββατοκύριακο ο Μιχάλης Χατζηγιάννης και η Ζέτα Μακρυπούλια βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν μία βόλτα στη θάλασσα μαζί με τον σκύλο τους. Εκμεταλλευόμενοι τον καλό καιρό… ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το περασμένο Σαββατοκύριακο ο Μιχάλης Χατζηγιάννης και η Ζέτα Μακρυπούλια βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν μία βόλτα στη θάλασσα μαζί με τον σκύλο τους.

Εκμεταλλευόμενοι τον καλό καιρό, κατευθύνθηκαν στο Λαγονήσι και απόλαυσαν την βόλτα τους.

Μετά τη βόλτα του, το ζευγάρι επισκέφτηκε μια ψαροταβέρνα της περιοχής.

Πηγή: HELLO!

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.