Η Beyonce και ο σύζυγός της, Jay-Z διοργάνωσαν μια εκδήλωση στο club “40/40” της Νέας Υόρκης, ιδιοκτησίας του Jay Z με επίτημο καλεσμένο τον Barack Obama. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η υποστήριξη του προέδρου των ΗΠΑ και μια ευκαιρία για να έρθει πιο κοντά με τους πολίτες. Πηγή: brooklynvegan.com
H συνάντηση Obama-Beyonce
Δείτε την συνάντηση του Barack Obama με την Beyonce και τον Jay-Z... ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ