Εξιτήριο πήρε ο Γιώργος Μαυρίδης – Γιατί βγήκε με δική του ευθύνη – ΒΙΝΤΕΟ

Συνεχίζει να είναι καταβεβλημένος...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εξιτήριο πήρε από το νοσοκομείο ο Γιώργος Μαυρίδης, έπειτα από μάχη που έδωσε με τον κορονοϊό. Όπως μετέδωσε η εκπομπή του Open “Ευτυχείτε”, ο παρουσιαστής υπέγραψε να βγει με δική του ευθύνη, επειδή ένιωσε καλύτερα, ώστε να ελευθερωθούν κρεβάτια για άλλους ασθενείς με κορονοϊό.

Εξιτήριο πήρε και η σύντροφός του και πλέον βρίσκονται και οι δυο στο σπίτι τους σε καραντίνα. Ο ίδιος μίλησε με συνεργάτη της εκπομπής του Open και από τον τόνο της φωνής του φαίνεται ότι συνεχίζει να είναι καταβεβλημένος.

Δείτε το βίντεο

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.