Ελένη Μενεγάκη: Ζήτησε από τη μητέρα της να φύγει από το σπίτι λόγω κορονοϊού – ΒΙΝΤΕΟ

Η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε πως ζήτησε από τη μητέρα της να φύγει από το σπίτι λόγω κορονοϊού .

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το θέμα του κορονοϊού συζητήθηκε και στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκης. Η γνωστή παρουσιάστρια αποκάλυψε πως σήμερα το πρωί ζήτησε από τη μητέρα της να φύγει από το σπίτι λόγω κορονοϊο.

«Είχα μία κουβέντα με τη μαμά μου σήμερα το πρωί. Της είπα μήπως είναι καιρός να φύγετε από το σπίτι, να πάτε στο νησί (Κάρυστο) γιατί τα παιδιά μπαίνουν και βγαίνουν στο σπίτι, πηγαίνουν στο σχολείο, έχεις μία άλφα ηλικία. Έχεις μία ευαισθησία στα κρυολογήματα παραπάνω το χειμώνα και της λέω μήπως πρέπει να προστατευτείς παραπάνω», ανέφερε η Ελένη Μενεγάκη.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.