Ελένη και Μάρκος… Φίλοι ξανά;

H Ελένη θυμάται τις καλές της στιγμές με τον Μάρκο Σεφερλή. Αυτό είναι το αφιέρωμα που του ετοίμασε με αφορμή τη συνάντηση τους μετά από χρόνια! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Οι κόντρες ανήκουν στο παρελθόν; Θα λύσουν τις διαφορές τους στο πλατό ή θα κάνουν σα να μην έχει συμβεί τίποτα;

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.