H Victoria Beckham, συμμετέχει σε μια αγγλική καμπάνια προώθησης της χώρας και με ένα πολύ ωραίο βιντεάκι, εξηγεί τους λόγους, για τους οποίους είναι υπερήφανη που είναι Αγγλίδα.Το δικό της κομμάτι είναι η μόδα…Δηλώνει: ” Για να δώσω στις πελάτισές μου την ποιότητα που θέλω, επιλέγω τα υλικά από το Λονδίνο – αυτό μπορώ να το κάνω μόνο στο Λονδίνο.Το “brand” μου είναι αγγλικό, η ομάδα μου είναι από την Αγγλία.Νιώθεις την ενέργεια διασχίζοντας το Λονδίνο”.Και συνεχίζει λέγοντας :”Στην Αγγλία χορεύουμε στο δικό μας ρυθμό. Είμαστε παθιασμένοι και πολύ πολύ δημιουργικοί. Η Anna Wintour είναι Αγγλίδα και διευθύντρια της αμερικάνικης Vogue. Είναι ίσως το μόνο άτομο, που συγκεντρώνει τόσο σεβασμό στο χώρο της μόδας”.Η Victoria αναφέρεται σε όλους τους μεγάλους οίκους μόδας, που έχει γεννήσει η Βρετανία και δηλώνει υπερήφανη που ο δικός της είναι ένας από αυτούς.Στη συνέχεια απαριθμεί τα μεγάλα βρετανικά μουσικά συγκροτήματα όπως οι Beatles, οι Οasis, οι Stone Roses καθώς και οι Spice Girls, το γκρουπ όπου η καριέρα της απογειώθηκε.Κλείνει λέγοντας: ” Είμαι πολύ υπερήφανη που είναι Αγγλίδα. Ζω στην Αμερική αλλά είμαι Αγγλίδα, ο David είναι Άγγλος, το ίδιο και τα παιδιά και είμαστε όλοι υπερήφανοι”…Και το πιο σημαντικό: η Victoria γελάει…
Είναι υπερήφανη για την Αγγλία
H Victoria Beckham δηλώνει υπερήφανη που είναι Αγγλίδα - η πρωτοβουλία γι'αυτήν την κίνηση ανήκει στη Μεγ. Βρετανία! Αν σκεφτεί κανείς, ότι φέτος η χώρα φιλοξενεί τους Ολυμπιακούς Αγώνες, είναι λογικό.. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ