Δύσκολες ώρες για τον Στάθη Αγγελόπουλο – Νοσηλεύεται με κορονοϊό

Ο δημοφιλής τραγουδιστής νοσηλεύεται...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Δύσκολες ώρες για τον Στάθη Αγγελόπουλο. Ο δημοφιλής τραγουδιστής νοσηλεύεται εδώ και δέκα ημέρες στη ΜΕΘ του νοσοκομείου “Σωτηρία” καθώς νόσησε με κορονοϊό. Σύμφωνα με το ereportaz, ο Στάθης Αγγελόπουλος πέρασε δύσκολα στην εντατική, όμως, η κατάσταση της υγείας του παρουσιάζει βελτίωση.

Οι θεράποντες γιατροί του πάντως, υποστηρίζουν ότι έχει δρόμο ακόμα μπροστά του για να γίνει εντελώς καλά και να πάρει εξιτήριο. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ο τραγουδιστής δεν είχε εμβολιαστεί, ενώ ο ίδιος μιλάει με τα καλύτερα λόγια για το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της ΜΕΘ του νοσοκομείου που κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να αποκαταστήσει την υγεία του και να βγει από το νοσοκομείο γρήγορα και υγιής.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.