Δέσποινα Βανδή: Συγκινημένη στη συναυλία για τον Βασίλη Καρρά στο Καλλιμάρμαρο – «Δεν έφυγες ποτέ»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε ένα κατάμεστο Καλλιμάρμαρο πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής 13 Ιουνίου η συναυλία-αφιέρωμα στον Βασίλη Καρρά. Ανάμεσα στους καλλιτέχνες που ανέβηκαν στη σκηνή για να τιμήσουν με την παρουσία τους τον σπουδαίο καλλιτέχνη, ήταν και η Δέσποινα Βανδή.

Η τραγουδίστρια ερμήνευσε το κομμάτι «Γέλα μου» και όταν τελείωσε το τραγούδι, θέλησε να κάνει μια συγκινητική αναφορά, τόσο στον Βασίλη Καρρά όσο και στην οικογένειά του.

 

Συνάδελφοι, φίλοι και όλη η μουσική του οικογένεια ενώθηκαν σε μια τεράστια συναυλία στον εμβληματικό χώρο του Καλλιμάρμαρου Σταδίου για να πραγματοποιήσουν ένα όνειρο του Βασίλη Καρρά που έφυγε από τη ζωή το Δεκέμβρη του 2023.

Στο τέλος της βραδιάς, όλοι οι καλλιτέχνες συγκεντρώθηκαν στη σκηνή, όλοι εμφανώς συγκινημένοι.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.