BINTEO-Χατζηγιάννης: Θα επέλεγα τον Παντελίδη και την Πάολα…

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης αποκάλυψε στον Δημήτρη Ουγγαρέζο ποιους τραγουδιστές θα επέλεγε αν ήταν ιδιοκτήτης νυχτερινού κέντρου... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

BINTEO-Χατζηγιάννης: Θα επέλεγα τον Παντελίδη και την Πάολα…

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης αποκάλυψε στον Δημήτρη Ουγγαρέζο ποιους τραγουδιστές θα επέλεγε αν ήταν ιδιοκτήτης νυχτερινού κέντρου.

“Θα επέλεγα τον Κιάμο, την Πάολα και τον Παντελίδη. Δεν εξυπηρετώ κανένα συμφέρον” σημείωσε ο τραγουδιστής.

 

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή “Πρωινό Mou”:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.