BINTEO-Ρένεση: Εγώ πάω με τον έρωτα και το συναίσθημα

"Εγώ πάω με τον έρωτα και το συναίσθημα" σχολίασε η Κλέλια Ρένεση και στη συνέχεια απάντησε στην ερώτηση της Τζένης Μπαλατσινού αν είναι ερωτευμένη... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

BINTEO-Ρένεση: Εγώ πάω με τον έρωτα και το συναίσθημα

“Εγώ πάω με τον έρωτα και το συναίσθημα” σχολίασε η Κλέλια Ρένεση και στη συνέχεια απάντησε στην ερώτηση της Τζένης Μπαλατσινού αν είναι ερωτευμένη.

“Είμαι εντάξει. Είμαι καλά”, απάντησε η ηθοποιός που δεν θέλησε να προχωρήσει σε λεπτομέρειες.

 

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή “Πρωινό Mou”:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.