Μπήλιου: H Μενεγάκη είναι η πιο καλή μαθήτρια

"Η Ελένη Μενεγάκη έχει ένα προσωπικό ενδιαφέρον για την αστρολογία. Και ναι, είναι η πιο καλή μαθήτρια" σχολίασε σε συνέντευξή της η Άση Μπήλιου... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μπήλιου: H Μενεγάκη είναι η πιο καλή μαθήτρια

“Η Ελένη Μενεγάκη έχει ένα προσωπικό ενδιαφέρον για την αστρολογία. Και ναι, είναι η πιο καλή μαθήτρια. Η συνεργασία μας είναι άψογη” σχολίασε σε συνέντευξή της η Άση Μπήλιου.

“Υπάρχουν συνάδελφοι που τους θαυμάζω και θεωρώ ότι κάνουν μια χαρά τη δουλειά αυτή. Έχουν υπάρξει και περιπτώσεις που έχω θυμώσει με κάποιους που υποδύονται τους αστρολόγους και αμφιβάλλω αν γνωρίζουν τα βασικά της αστρολογίας” τόνισε η αστρολόγος.

Τέλος η Άση Μπήλιου σημείωσε: “H αστρολογία στις πρωινές εκπομπές μετρά τόσα χρόνια όσα μετρούν και οι ίδιες οι πρωινές εκπομπές, άρα δεν είναι καινούργιο φαινόμενο. Το ενδιαφέρον για την αστρολογία μπορεί να έχει αυξηθεί γενικότερα τα τελευταία χρόνια και σ΄ αυτό έχει παίξει καθοριστικό ρόλο και το ίντερνετ, όπου οι πληροφορίες αφθονούν”.

Πηγή: TV Glam

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.