Αυλαία για το Αρχαιολογικό Μουσείο

Την έναρξη λειτουργίας των δύο πρώτων αιθουσών της επανέκθεσης του Αρχαιολογικού Μουσείου Ηρακλείου... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την έναρξη λειτουργίας των δύο πρώτων αιθουσών της επανέκθεσης του Αρχαιολογικού Μουσείου Ηρακλείου, στις οποίες παρουσιάζεται η Συλλογή των Γλυπτών, ανακοίνωσαν το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, ο αναπληρωτής υπουργός και το Μουσείο.Η νέα μόνιμη έκθεση της Συλλογής Γλυπτών, στο ισόγειο του κεντρικού κτιρίου, ανοίγει για το κοινό την Τρίτη 14 Αυγούστου 2012, με ελεύθερη είσοδο. Παράλληλα συνεχίζει να λειτουργεί στο κτίριο επέκτασης η Προσωρινή Έκθεση με τα σημαντικότερα εκθέματα, με σταθερή τιμή εισιτηρίου (4 ευρώ).Το ωράριο λειτουργίας και για τις δύο εκθέσεις είναι Τρίτη- Σάββατο 8 πμ- 8 μμ. Τις Δευτέρες, τις Κυριακές και τις αργίες οι αίθουσες θα είναι ανοιχτές από τις 9 το πρωί ως τις 4 μετά το μεσημέρι.Επίσης, από τις 16 Αυγούστου 2012 και για όλες τις Πέμπτες και Παρασκευές του μήνα, θα πραγματοποιείται δωρεάν ξενάγηση στη νέα Έκθεση Γλυπτών από τους αρχαιολόγους του Μουσείου Ηρακλείου.Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.