Άντζελα Γκερέκου: Η πρώτη δημόσια εμφάνιση μετά τον θάνατο του Τόλη Βοσκόπουλου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την πρώτη της δημόσια εμφάνιση, τέσσερις μήνες μετά τον θάνατο του Τόλη Βοσκόπουλου, έκανε η Άντζελα Γκερέκου.

Η ηθοποιός βρέθηκε στο Μέγαρο Μουσικής για να απολαύσει την παράσταση του Γιώργου Βουκάκου «Το μυστικό τραγούδι του κάστρου».

Η Άντζελα Γκερέκου, η οποία φέτος πρωταγωνιστεί στη σειρά “Η Γη της Ελιάς” ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που κατάφερα να είμαι εδώ, σε δύσκολους καιρούς… Η συμμετοχή μου στη σειρά ήρθε τη σωστή στιγμή».

Όταν η δημοσιογράφος τη ρώτησε: «Τα πρώτα Χριστούγεννα χωρίς τον Τόλη», εκείνη με ευγενικό τρόπο αρνήθηκε να απαντήσει.

 

«Δεν θέλω να απαντήσω σε κάτι άλλο, νομίζω ότι όλοι αντιλαμβάνεστε ότι είναι δύσκολη η περίοδος που περνάμε» ήταν τα μόνα λόγια που είπε.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.