Άντζελα Δημητρίου: Δεν ήξερα αν θα ξαναμιλήσω μετά την επέμβαση – ΒΙΝΤΕΟ

Για το πρόβλημα υγείας που πέρασε και τους συνεργάτες που δεν προστάτευσαν την καριέρα της, μίλησε, η Άντζελα Δημητρίου, στην εκπομπή “The 2night Show”...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Για το πρόβλημα υγείας που πέρασε και τους συνεργάτες που δεν προστάτευσαν την καριέρα της, μίλησε, η Άντζελα Δημητρίου, στην εκπομπή “The 2night Show”.Αναφερόμενη στο παρελθόν, εξομολογήθηκε πως υπήρξαν άνθρωποι που της έκαναν κακό: “Οι πίσω μου, μου έκαναν κακό και εγώ το έβγαζα μπροστά, δεν είχα κάποιον να μου πει “που πας; Εσύ είσαι εθνική σταρ”.Όταν ο παρουσιαστής την ρώτησε αν είναι μόνη αυτό το διάστημα, απάντησε θετικά και εξήγησε: “Είμαι μόνη στην προσωπική μου ζωή, number one. Είμαι μόνη μου γιατί σέβομαι την οικογένεια μου.”, παρόλα αυτά τόνισε πως ένας καλλιτέχνης χρειάζεται έναν άνθρωπο δίπλα του να τον ηρεμεί.Δείτε το βίντεο από την εκπομπή του ΑΝΤ1:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.