Αυτό είναι…απόδραση!

Η άνοιξη μπήκε για τα καλά, ο ήλιος λάμπει και είναι ώρα...για απόδραση! Η Σίσσυ Χρηστίδου μας το επιβεβαιώνει με μια ωραία φωτογραφία στο twitter της... ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο καιρός προσφέρεται για μικρές αποδράσεις…Η άνοιξη έχει μπει για τα καλά και ο ήλιος είναι ο μεγάλος μας σύμμαχος…Η Σίσσυ Χρηστίδου μας το υπενθυμίζει με φωτογραφία που ανέβασε στο twitter της…

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.