Η πρώτη βόλτα του Ηλία Μπόγδανου μετά την περιπέτεια με τον κορονοϊό – Το μήνυμα που στέλνει

Υπενθυμίζεται ότι ο φιναλίστ του Survivor, διαγνώστηκε θετικός στον ιό...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την πρώτη έξοδο μετά την περιπέτεια που πέρασε με τον κορονοϊό έκανε ο Ηλίας Μπόγδανος. Υπενθυμίζεται ότι ο φιναλίστ του Survivor, διαγνώστηκε θετικός στον ιό λίγες μέρες μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα από τον Άγιο Δομίνικο. Μάλιστα, χρειάστηκε να νοσηλευτεί.

Αφού πήρε εξιτήριο και έπειτα από αρκετές ημέρες καραντίνας, ο γνωστός τραγουδιστής αποφάσισε να βγει… βόλτα. Ποζάρει χαμογελαστός στη φωτογραφία που ανέβασε στο Instagram γράφοντας “Ελευθερία”, ενώ στο βίντεο που δημοσίευσε στέλνει το δικό του μήνυμα:

«Θέλω να μοιραστώ μαζί σας πόση χαρά μου έχει δώσει το πιο απλό πράγμα. Ότι πήρα το αυτοκινητάκι μου και κατέβηκα στο κέντρο για μια βόλτα. Το πιο απλό πράγμα μπορεί να σου δώσει χαρά».

Δείτε το βίντεο του Ηλία Μπόγδανου

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.